Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku niewyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Jak zamówić?

Warunki zakupu

Program "sQola Integra Dodatek uzupełniający" jest udostępniany Jednostkom Samorządu Terytorialnego na następujących warunkach:

  1. Po wypełnieniu i przesłaniu do nas formularza zamówienia na zakup programu oraz dokonaniu wpłaty w wysokości 830 PLN brutto - jest to łączny koszt zakupu programu oraz oprogramowania bazodanowego na jedno stanowisko robocze. Jeśli są Państwo zainteresowani wersją na większą liczbę stanowisk, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.
  2. Na specjalnych, bardzo atrakcyjnych warunkach - w przypadku, kiedy instytucja zawarła z firmą QNT Systemy Informatyczne umowę na utrzymanie oprogramowania będź serwisową dotyczącą dowolnego oprogramowania.

 

Zamawianie i pobieranie programu - krok po kroku:

  1. Wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej bądź otrzymanego e-mailem.
  2. Dokonanie wpłaty w wysokości 830 PLN brutto na konto producenta programu: 
    Bank PEKAO S.A. I/O Gliwice 62 1240 1343 1111 0000 2337 7965.
  3. Przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu na numer faksu: 032 786 91 45.
  4. Odebranie przesyłki pocztowej zawierającej dwie płyty CD oraz fakturę VAT na zakup programu "sQola Integra Dodatek uzupełniający" oraz oprogramowania bazodanowego 
    – na jednej płycie CD znajdować się będzie plik instalacyjny programu oraz dokumentacja dla Użytkownika, 
    – na drugiej płycie CD będą pliki oprogramowania bazodanowego.
  5. Zainstalowanie programu zgodnie z instrukcją Uzytkownika.